Müdürlükler

Sağlık İşleri Müdürlüğü

Organizasyon Şeması

Bürolarımız
İdari Ofis
  • Sağlık Seminerlerinin Kültür Müdürlüğüne Bağlı Kültür Merkezleri İle Organizasyonun Planlanması Ve İletişime Geçilmesi,
  • Devam Eden Ve Edecek Projelerin Görsel Web Sosyal Medya Mecralarının Takip Edilmesi,
  • Sağlık Birimleri Tanıtımı İle İlgili Bütün (Web, Basılı Mecra, Sosyal Medya, Gazete) Çalışmaları Gerçekleştirmek,
  • Yeni Projeler Üretmek Ve Takip Etmek,
  • Talep Doğrultusunda Hastaneler, Dernekler Vb. Görüşmeleri Ve Toplantıları Organizasyonun Sağlanması,
  • Sağlık İşleri Müdürlüğü Sunumlarını Hazırlamak.
  • Tüm Etkinliklerse Organizasyon Büro Ve İletişim Büro İle Koordinasyonun Sağlanması,
  • Sağlık İşleri Müdürlünün Web Sayfalarının iyileştirilip geliştirilmesi ve takip edilmesi,
  • Sağlık Birimlerinde görülmüş olan eksiklikleri bildirmek ve düzeltilmesini sağlamak,
  • Sağlık Birimlerinin demirbaş eşyalarının bakım muhafaza ve ekonomik kullanımını sağlamak ,
  • Sağlık Birimlerinin sorunların tespitini yaparak, sorunları gidermek.
Satın Alma Ofisi
  • Satın alma dosyalarını hazırlamak,
  • İhale dosyası hazırlamak,
  • Hak ediş düzenlemek,
  • İhale ve satın alma sürecinde hizmet gerçekleşip mal teslimi yapılıp dosya tamamlanıncaya kadar iş ve işlemleri yürütmek,
  • Alınan Başkalık Onayları doğrultusunda avans mutemetliği (İzinli, raporlu olduğu dönemlerde Sunay Pala) görevini yürütmek,
  • İhale komisyon üyeliği yapmak,
  • Mesleği ile ilgili olarak satın alma sürecinde şartname hazırlamak, ihalelere uzman kişi olarak katılmak.
Kalem Büro
  • Havale edilen evrakların yasal sürelerinin takibini sağlamak ve gerekli uyarı yapmak
  • Evrakların dosyalandırılarak arşivlendirilmesi işlemlerini takip etmek
  • Posta evraklarını hazırlayıp gönderilmesini sağlamak
  • İvedi ve günlü evrakların zamanında yetkili kişiye ulaşmasını sağlamak
  • Müdürlüğün tüm elemanlarına verilen belge ve dosyaların zimmet defterine kaydedilerek ilgililerine verilmesini temin etmek
  • Memur personelin yıllık izinlerini takip etmek
  • Çağrı Merkezine gelen şikâyetlerle ilgili kişileri bilgilendirerek uygun cevaplar vermek
  • Alınan Başkalık Onayları doğrultusunda avans mutemetliği, ayniyat kontrol memurluğu veya taşınır kayıt memuru
  • Hak ediş düzenlemek
  • Birimlerin ihtiyaçlarını merkez depodan temin etmek ve dağıtımını sağlamak Birimlere yeni alınan demirbaş malzemelerin kayıtlarını yapmak
  • CİMER ve Çağrı Merkezinden gelen şikâyetleri ilgili kişileri bilgilendirerek uygun cevaplar vermek
  • Alınan Başkalık Onayları doğrultusunda gerçekleştirme görevlisi veya ayniyat kontrol memurluğu veya ayniyat yetkilisi görevlerini yürütmek
  • Bir üst amirinin vereceği diğer işleri yapmak
Kurum tarafından belirlenen mesai saatlerine riayet etmek ile yükümlüdür
Zeynep ÖZEN ASLAN
E-posta Adresi:[email protected]
İletişim Numarası: 0216 542 50 00-1551
Özgeçmiş