Bizi Sosyal Medya Kanallarımızdan Takip Etmeyi Unutmayın
444 55 22
Size daha iyi hizmet verebilmek amacıyla kişisel verilerinizi mevzuata uygun olarak çerezler aracılığıyla kaydedip işliyoruz. Ayrıntılı bilgiye Çerez Politikası’ndan ulaşabilirsiniz.
Kira Yardım Büro ( Dahili telefon:1592-1288-1583-1584)
Evrak Kayıt ve Arşiv Büro ( Dahili Telefon: 1557-1390-1342)
İdari Büro ( Dahili Telefon: 1341)
Afet Koordinasyon Yönetim Bürosu (0216 464 89 41)
Beton Zemin Bürosunun Görevleri
Her türlü şikayet (yazılı, sözlü, telefon, e-mail, çağrı merkezi şikayetleri)
değerlendirmek
Jeoloji ve Yerleşime Uygunluk Haritası düzenlemek, başvuru sahibine teslim etmek.
Zemin Etüdü için yapılması gereken Sondaj ve Sismik (Jeolojik ve Jeofizik ) çalışmaları belirlemek.
Sahada ruhsata esas yapılan zemin etüdü (geoteknik raporlar dahil) çalışmalarını
kontrol etmek, hazırlanan zemin etüdü raporlarını inceleyip, onaylamak.
Zemin iyileştirme çalışmalarını yerinde kontrol etmek.
Kurum tarafından inşası düşünülen binaların zemin etüdü çalışmalarını yapmak veya
yapılmasını sağlamak ve zemin etüdü raporu hazırlamak./li>
Yapımı süren inşaatlardan, zemin iyileştirme uygulaması yapılan sahalardan taze
beton numunesi almak, beton dayanım testine tabi tutmak, rapor hazırlamak, yapı denetim bürosuna ve
ilgililerine bildirmek.
6306 Sayılı Yasa kapsamında Riskli yapıları tespit eder veya tespit edilmesini
sağlamak. 6306 Sayılı yasa kapsamında lisanslı firmalar tarafından hazırlanan riskli bina raporlarını
kontrol etmek ve onaylamak.
6306 Sayılı yasa kapsamında onaylanan riskli yapılarla ilgili olarak her türlü
(Tapu Müdürlüğüne riskli şerhi koyulması yazısı, Bakanlıkla riskli kararına itiraz yazışmaları,
harçlardan ve ücretlerden muafiyet yazısı, mahkemelerden istenen evrak yazışmaları vb.) yazışmaları
yapmak.
Parke, bordür,beton karot ve zemin mekaniği testleri yapmak.
Beton mukavemeti düşük olan yapıların performans analizinin kontrolünü yapmak,
ilgili bürolarla yazışmaları yapmak.
Beton mukavemeti düşük olan yapılarda bakanlık onaylı laboratuar tarafından
karotlar alınırken ve laboratuarda teste tabi tutulurken denetlemek ve yazıyla ilgili bürolara sonucu
bildirmek.
Laboratuara gelen hizmet taleplerinin Belediye meclisince belirlenen fiyatlarla
yapılmasını sağlamak. Bina kontrollerinin yapılması için ilgili birimlere talimat vermek.
Kayıtların muhafazası ve saklanmasını sağlar ve kontrol etmek.
Yıllık Program hedeflerini belli aralıklarla değerlendirmek ve hedefe gidişi
izlemek.
Riskli alanları tespit etmek veya ettirmek.
17.10.2014 tarih ve 2014/232 sayılı Meclis Başkanlığı kararı çerçevesinde iş ve
işlemler yürütmek.
Kentsel Yenileme Bürosunun Görevleri
Kişilerin resmi veya özel kurumların dilekçelerinin/yazılarının incelenerek
dilekçelerine/yazılarına yanıt vermek.
Vatandaşlara 6306 sayılı Kanun Uygulama Yönetmeliği uyarınca yasal süreçlerle
ilgili bilgi vermek.
Her türlü şikayet (yazılı, sözlü, telefon, e-mail, çağrı merkezi şikayetleri)
Riskli olduğu kesinleşmiş olan yapılarda, yasal süreleri içerisinde tahliyenin sağlanması amacıyla kat
maliklerine tebligat göndermek.
Riskli yapılar tahliye edilmediği takdirde altyapı hizmetlerinin kesilmesi için
ilgili kurumlara bildirimde bulunmak, Cumhuriyet Savcılığı’na suç duyurusunda bulunmak, tahliyeyi
sağlamak.
Yıkım ruhsatı,yanan ve yıkılan yapılar formu düzenlemek
Mahkeme kararı bulunan Riskli yapıların işlemlerini ve yasal süreçlerini takip
etmek.
Kira Yardım Bürosu Görevleri
Kişilerin resmi veya özel kurumların dilekçelerinin/yazılarının incelenerek
dilekçelerine/yazılarına yanıt vermek.
Vatandaşlara 6306 sayılı Kanun Uygulama Yönetmeliği uyarınca yasal süreçlerle
ilgili bilgi vermek.
Her türlü şikayet (yazılı, sözlü, telefon, e-mail, çağrı merkezi şikayetleri)
Riskli olduğu kesinleşmiş olan yapılarda, yasal süreleri içerisinde tahliyenin sağlanması amacıyla kat
maliklerine tebligat göndermek.
Riskli yapılar tahliye edilmediği takdirde altyapı hizmetlerinin kesilmesi için
ilgili kurumlara bildirimde bulunmak, Cumhuriyet Savcılığı’na suç duyurusunda bulunmak, tahliyeyi
sağlamak.
Yıkım ruhsatı,yanan ve yıkılan yapılar formu düzenlemek
Mahkeme kararı bulunan Riskli yapıların işlemlerini ve yasal süreçlerini takip
etmek.
Afet Yönetim Bürosu Görevleri
İstanbul Afet Müdahale Planı kapsamında Kadıköy İlçesinde yürütülecek tüm
planlama süreçlerini takip etmek, kurum bünyesinde plan için oluşturulacak Çalışma Grupları
Sorumlularını belirlemek ve çalışma gruplarının planlarının hazırlanmasını koordine etmek,
Afet Yönetim Bürosu altında Kadıköy Belediyesi Kentsel Arama Kurtarma Takımı ve
Kadıköy Belediyesi Afet Eğitim ve Bilinçlendirme Parkı’nın tüm faaliyetlerini koordine etmek ve
yönetmek,
Kadıköy Belediyesi Kentsel Arama Kurtarma Takımı’nın aylık çalışma takvimi,
toplantı planı, eğitim planı, personel görevlendirilmesi, operasyonel tüm çalışmalarının
yazışmalarını, planlamasını ve görevlendirmesini yapmak,
BAK-KADIKÖY’ün faaliyetlerini yürütebilmesi için gerekli olan araç, gereç ve
malzemelerin tedarik ve teminini yapmak, gerek olması halinde diğer müdürlükler ile irtibata geçerek
ihtiyaçların teminini sağlamak,
Stratejik plana uygun olarak birim performans programının, bütçesinin hazırlanması
ve kullanılmasını sağlamak,
Afet ve acil durumlara yönelik çalışmalarda ulusal ve/veya uluslararası ölçekte
afet ve acil durum alanında çalışan, bu alanda çalışma yapmaya ihtiyaç duyan veya faaliyet
gerçekleştirmek isteyen kamu kurumları, özel şirketler, üniversiteler, meslek odaları ve sivil toplum
kuruluşları ile işbirliği yapmak
Küresel ölçekte sürdürülen afet risklerinin azaltılması çalışmasını izlemek, bu
çalışmalara katılmak ve elde edinilen tecrübe ve bilgileri raporlamak
Afet ve acil durumlar ile ilgili toplumsal farkındalığı arttıracak
organizasyonları veya projeleri gerçekleştirmek,
Kadıköy Belediyesi Afet Eğitim ve Bilinçlendirme Parkı’nın tüm hizmetlerini
yürütmek, eğitim taleplerini alarak çalışma planını organize etmek, eğitim biriminin hizmetlerini
yürütebilmesi için gerekli mal ve hizmet alımlarını gerçekleştirmek, gerektiği takdirde BAK-KADIKÖY
eğitmenlerinden parkta görevlendirme yapmak,
Kadıköy Belediyesi Afet Eğitim ve Bilinçlendirme Parkı’nda hafta sonu çalışma
planını hazırlamak ve personel görevlendirmesini yapmak,
Afet yönetim bürosunda çalışan personelin hafta içi ve hafta sonu çalışma planını
hazırlamak,
Kadıköy Afet Gönüllüsü Projesi kapsamında gerçekleştirilecek olan eğitim,
organizasyon, planlamaların tamamını yapmak, yeni gönüllülerin katılımı için gerekli organizasyonları
gerçekleştirmek,
Kadıköy ilçesindeki mahallelerde afet ve acil durumlara karşı dirençliliği
arttırmak adına var olan projelerin yürütülmesi ve/veya yeni projeler geliştirmek,
İhtiyaç duyulması halinde kurum personeline yönelik eğitimleri yapmak,
Farkındalığı arttırmak amacıyla yeni eğitim modülleri hazırlamak, var olan eğitim
modüllerinin güncelliğini sağlamak,
Afet yönetim bürosu personeli ile BAK-KADIKÖY üyelerinin gerekli görüldüğü
hallerde eğitim planlaması ve görevlendirmesini yapmak,
İlçemizde bulunan devlet ve/veya özel okullara yönelik bilinçlendirme çalışmaları
kapsamında eğitimler vermek, tatbikatlar gerçekleştirmek,
Yıl içerisinde çocuklara yönelik olarak gerçekleştirilen ve BAK-KADIKÖY üyeleri
tarafından sahnelenen Bir Afet Masalı Müzikalinin yıllık planını ve personel görevlendirmelerini
yapmak,
Evrak Kayıt Bürosunun Görevleri
Kişilerin, resmi veya özel kurumların dilekçelerinin/yazılarının incelenerek
yasal süresi içinde dilekçelerine/yazılarına yanıt vermek.
Müdürlüğün evrak giriş, çıkış işlemlerini yapmak.
Müdürlüğün tebligat ve posta işlemlerini yapmak.
Müdürlüğe gelen talep, dilekçe, yazı, genelge, duyuru, eğitim ve personelin bilgi
alması gerek tüm evrakları ilgili büro sorumlularına müdür adına havale etmek.
İdari Büronun Görevleri
Müdürlük ihtiyaç ve harcamaları ile ilgili mali kayıtları tutmak, avans almak ve
mahsuplarını yapmak.
Hakediş raporlarını hazırlamak ve müdür onayından sonra İlgili Müdürlüğe
ulaştırmak.
Büro içi görevli personelin hastalık, yıllık izin vb. olması halinde işlerin
aksamayacak şekilde yürümesi ve puantajlarının hazırlanmasını sağlamak.
Müdürlük makamı tarafından uygun görülen, müdürlük içi yazışmalar ve diğer işleri
takip etmek.
Stratejik plan ve performans yönetimi kapsamında süreçleri takip etmek
güncellemek.
Talep halinde Müdürlük iç kontrolün etkili bir şekilde yapılmasını sağlayacak
süreç akış şemalarını hazırlamak ve Müdürlük makamına sunmak.
Müdürlük bütçesinden bir giderin yapılabilmesi için iş, mal veya hizmetin
belirlenmiş usul ve esaslara uygun olarak alınmasını ve gerekli belgelerin düzenlenmesini sağlamak.
Giderlerin gerçekleştirilmesi için; ödeme emri belgesini hazırlamak ve Müdürlük
Makamına sunmak.
Görev ve sorumluluk alanındaki faaliyetlerin mevcut İç Kontrol Sisteminin tanım
ve gereklerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
Kişilerin, resmi veya özel kurumların dilekçelerinin/yazılarının incelenerek
yasal süresi içerisinde dilekçelerine/ yazılarına yanıt vermek.
4734 sayılı Kamu İhale Kanunu kapsamında; müdürlüğün ihtiyacı olan her türlü mal
alımı, hizmet alımı ihale yolu ile gerçekleştirmek, hak edişlerini düzenlemek, kabullerini yaparak
sonuçlandırmak.
Müdürlüğün yıllık bütçe tekliflerini ve yıllık ücret tarifelerini, hazırlamak.
Evrak kayıt Bürosundan gelen her türlü evraka yasal süresi içerisinde işlem
yapmak.